sobota, 20 kwietnia 2013

Długa nieobecność ;(

Hej :}

Przepraszam was za taką długą nieobecność , ale dużo zajęć i obowiązków.Ale teraz postaram się więcej pisać. Dziś wstałam około 8:30.Wcześnie ale co zrobić.Ubrałam się i wyszłam z bratem i 2 psami na spacer.Jak wychodziłam to zimno było... 8 stopni :( Brrrr ! Teraz naszczeście już wyszło trochę słoneczka.Przed chwilką skączyłam sprzątć pokój i odrabiać lekcje.Tak jak co każdą sobotę.A o to mój plan na każdą sobotę :
-Wstanie.
-Ubranie się itp.
-Wyjście z psem/psami.
-Śniadanie.
-Odrabianie lekcji.
-Generalny porządek w pokoju na cały tydzień.
-Spakowanie na gimnastykę.
-Objad.
-Gimnastyka.
-Czas wolny.
I o to mój plan na sobotę.Powiem szczerze , że jak zaczęłam stosować ten plan na każdą , zrobiłam się bardziej porządna i bardziej zorganizowana.A to dzięki Basi z : pisaniemiodem.blogspot.com.Bardo jej dziękuję , że nakręciła filmik My morning rutine for weekend.Bardzo mi  to pomogło.Jest bardzo ładna , pisze fajne posty.Zaczęłam także pisać sobie takie karteczki z rzeczami co muszę zrobic i to też dzięki niej. Jest jedną z moich ulubionych blogerek.Ja kończę , pa pa Ania :***


Zdjęcie robione tydzień temu :}

7 komentarzy:

  1. piękne zdjęcie, ciekawe kto robił, Aniu?
    zapraszam do mnie :
    fashionmoregabi.blogspot.com
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie też zawsze tak rozpisuje :)
    oxox, Wandzik.
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh na lekture nigdy nikt nie ma czasu heu heu :D ja mam wszystko w glowie ;3
    Framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz bylabym ci bardzo wdzieczna !!!
    Pozdrawiam !!!
    PS. Obserwuje !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :} Zrobię to z wielką przyjemnością ! Jka też dopiero zaczynam !

      Usuń
  4. gdy zobaczyłam jak się nazywasz musiałam tu wpaść :D

    OdpowiedzUsuń