wtorek, 11 czerwca 2013

Hej ;*

A więc tak , w tamtym  tygodniu wydarzyło się bardzo dużo.Od 3.czerwca do 7.czerwca miałam wycieczkę pięciodniową z klasą nad morze.A tak konkretniej to do Smołdzińskiego lasu (niedaleko Łeby i Ustki).Było super , choć jedna z koleżanek z pokoju była nie do zniesienia >_< W piątek kiedy już wróciliśmy (ok.17:20) szybko , odrazu z autokaru pojechałam na zajęcia taneczne.Koleżanki i kolega bardzo się ucieszyli , że jednak jestem.Pani również była bardzo zadowolona i zdziwiona.Jeszcze jedna koleżanka przyszła która też była na wycieczce a drugiej się nie chciało.Leń patentowany ! Pani się bardzo zezłościła na nią , ponieważ to był nasz ostatni trening przed sobotnim turniejem.W sobotę pojechaliśmy na turniej.O 9:15 była zbiórka a o 9:30 wyjazd.Siedziałam na tyle razem z moja koleżanką Ewą.Było bardzo fajnie podczas drogi.Turniej był w Wąbrzeźnie aż za Włocławkiem w kierunku Bydgoszczy.Jechaliśmy tam ok.2 godzin i 30 minut.Jak już dojechaliśmy to mieliśmy tam objad.To był XIII Ogólnopolski turniej tańca nowoczesnego 2013r. Odbywał się w domu kultury w Wąbrzeźnie.Jak już zjedliśmy akurat trafiliśmy na rozdanie nagród z hip-hopu.Później zaczęło się disco dance (taniec który trenuję).Napoczątku solówki , potem duety , mini formacje , formacje i inne style tańca. Kiedy nasza pani tańczyła to wstawaliśmy , kibicowaliśmy i klaskaliśmy.Tak samo z osobami wszystkimi występującymi z naszego studia.Jak zaczęły się duety to zaczęliśmy się szykować. Wkońcu nadeszła nasza kolej ^.^ Napoczątku wielki stres a potem jak zaczęliśmy już tańczyć to chill oucik ;D Zajęliśmy 3 miejsce w swojej kategorii jako formacja.Nasze studio zajęło najwięcej pucharów z całych zawodów.Nasza pani jak zeszliśmy ze sceny to zabrała nas na dwór bardzo nas chwaliła.Była z nas bardzo dumna i bardzo szczęśliwa , że aż się z tego wszytskiego ze szczęścia popłakała :* Boże uwielbiam , a nawet kocham naszą grupę i panią trenerkę !Potem wracaliśmy , wstąpiliśmy na stacje benzynową i w domu byliśmy ok.22:30.To był niezapomniany dzień ! Od września będę miała owiele więcej takich dni bo będę w Juniorach (zawansowanych) i tak będzie bardzo często :D Tak się cieszę ! Nie mogę się doczekać tego , obozu , wakacji itp.A w niedzielę z rodzicami na Shushi do Warszawy i Ikey. Było super nigdy tego tygodnia nie zapomnę ! Jestem taka szczęśliwa , że nie wiem ! Ja kończę pa pa ;*


Tak wyglądała góra z naszych pucharów !

Wszyscy z naszego studia którzy tym razem pojechali na zawody :D
Jest ich owiele więcej ale niektórzy nie pojechali.

17 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam posta o tym samym wydarzeniu ,gdyż ja też tam byłam! Potwierdzam , emocje i atmosfera były wspaniała! :)

    Zapraszam:
    evva-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ewa za zajrzenie do mnie ;* A zdjęcia to z picasa :) Dam CI później linka bo to Kasia wrzuciła

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wycieczki klasowe !! <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O to gratulacje ! : )

    Ja nie miałam w tym roku wycieczki, ale jadę do Francji ; )))

    Obserwujemyy ? Czekam na odpowiedź.; ))

    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :D. Mam nadzieję, że wycieczka była udana . Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULACJE <3 świetny post :D super blog <3 Zapraszam do mnie: http://vausse.blogspot.com/ // JESTEM TU NOWA DOPIERO SIE ROZRĘCAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, mam nadzieję ,że się nie obrazisz jeśli skopiuję zdjęcie z zawodów ponieważ nie mogę nigdzie żadnych znaleźć. Będę wdzięczna jeślim pozwolisz. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jak możesz to napisz mi link do picasa bo nie mogę tego nigdzie znaleźć.

      Usuń
    2. Fajny blog! Zapraszam do siebie! kocie-lapki.blogspot.com
      Będziesz zawsze mile widziana! Miło by było gdybyś skomentowała jeden post, oraz jeśli Ci się spodoba zaobserwowała :)
      Pozdrawiam, Daria!

      Usuń
    3. Dziękuje.Weszłam na twojego bloga i bardzo mi się spodobał :) Zaobserwowałam i chciałam dodać komentarz ale nie wiem jak u cb się dodaje.Powiedz jak a napewno CI dodam :) Ania

      Usuń
  9. ja nie dawno też miałam wycieczkę, tyle że do Warszawy :))
    Zapraszam do mnie na nowy post :))
    Obserwujemy?? (odp u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej wyccieczka nad morze omomom *-*
    Gratuuluej pucharów !
    udanego obozu !
    Miło mi bedzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale żarówa ! ;DD
    świetny blog - będę wpadać tu częściej ! <3 oO
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję 3 miejsca :)) powodzenia w kolejnych zawodach :) masz bardzo miłą grupę :>

    http://lunia-luniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje : )
    Bardzo fajny blog ; )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś zaglądnęła na mojego :
    http://www.juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń