środa, 28 sierpnia 2013

Niespodzianka! ♥

Hej Hej ;D


A więc tak , napoczątek chciałabym was bardzo przeprosić za długą nie obecność na blogu.Są wakacje , wyjazdy i poprostu nie miałam zbytnio czasu.Mam nadzieję , że mi wybaczycie ;) Ale przechodząc do rzeczy , chciałabym was coś powiedzieć.Wczoraj...poznałam Maćka Musiała  ♥ Byłam na jego zlocie fanów w Warszawie w klubie Hybrydy.Atmosfera nie do opisania :D Mam jego autograf , z nim zdjęcie oraz gadałam z nim ;* Było tak cudownie , że nie da się tego opisać i wgl. Napewno mnie zapamiętał , bo jak dawał mi autograf to usiadłam blisko niego a on zapytał się mnie , czy nie byłam już an jakimś spotkaniu bo skąd mnie zna.Awwww...napewno mnie zapamięta ;) Nadal nie mogę uwierzyć , że go zoabzczyłam i z nim gadałam.Dziś oglądałam rodzinkę.pl i nadal nie dociera do mnie to , że byłam koło niego , mam jego autograf i z nim gadałam.A i jeszcze jak robiliśmy sobie zdjęcie to mnie tak do siebie "przyciągną" i obją mnie tak za ramiona.Byłąm tak blisko niego , że nie moge w to uwierzyć.Ja już kończę ten post , bo zabardzo się tym fascynuje ;> To pa pa i wrzucam wam dwa zdjęcia :)



No właśnie tak mnie "obją" ♥ 






     I ♥ Maciek                     Musiał





5 komentarzy: