sobota, 9 lutego 2013

Sobota , sobota i po sobocie *_*

Cześć *_*

Na początek chciałabym wam bardzo mocno podziękować za te wszystkie miłe komentarze i obserwacje pod moim ostatnim poste.Oby tak dalej ^_^ Uwierzcie , że to mnie bardzo motywuje do dalszego pisanie i sprawia mi to ogromną radość czytania waszych komentarzy i wchodzenie na waszew blogi ! Dobra koniec tego tematu.Dziś byłam na zakupach z mamą na Marwilskiej 44 (w Warszawie).Kupiłam sobie 3 pary spodni , bo tak naprawdę po to głównie pojechałyśmy.Jeszcze miałyśmy zobaczyć sweter gruby najlepiej z wzorem norweskim.Ale ani takiego czystego , ani takiedo norweskiego nie było :c Może wiecie gdzi  takie można dostać (nie ma na allegro.pl).Wróciłam , poszłam z rodziną na spacer , zjedliśmy objad i przyjechała babcia z dzadkiem do rodzice do kina :3 No i tak jak pojechali to mnie i babcie coś natchnęło  do robienia faworków ! No i zrobiłyśmy (będą zdjęcia).I nic po zatym.Jutro z tatą na basen rano ! Supeer , ale się cieszę :D W poniedziałek do szkoły... czemu te ferie tak szybko minęły ?! To pa pa <3


















Rurki zwykłe
Cena: 60zł


Rurki ciemno fioletowe
Cena: 50zł

Legginsy czarne
Cena: 20zł


23 komentarze:

  1. Fajny post :)
    ogl. fajny bloog ! c;

    zapraszam do siebie :* .
    jeśli zaobserwujesz - zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :3
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog :)
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/koszula-z-cwiekami.html?showComment=1360499547078#c7970757058210886449
    + Obserwujemy?:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu u ciebie ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tu ; D zapraszam też do mnie http://tuskaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W New Look są fajne swetry, tam poszukaj. :] Moje ferie też szybko minęły i już tydzień w szkole :/

    Obserwujemy?
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi sie ferie dopiero zaczely, ha :D
    fajne spodnie :)
    obseruwjemy moze?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się tez ferie skonczyły : (

    Genialny blog, przypadł mi bardzo do gustu i cieszę się , ze tu trafiłam : )


    Zapraszam również na konkurs , do wygrania świecki YANKEE CANDLE :

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/02/rozdanie.html

    Daj sobie okazję wygrać ! Zasady są banalne : )

    Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog!


    obserwuje, zrobisz to samo?

    www.lifewithfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Dzięki za rady, które mi napisałaś w jednym poście i Tobie również zyczę powodzenia w dalszym blogowaniu! Ale mi narobiłaś ochoty teraz na jakieś słodycze. Uch, czyli jednak po raz kolejny moja dieta schodzi na drugi plany! Ugh, przeklęte słitki! ;)

    http://alonemissy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa faworki - pycha *.* + ładne spodnie ;)

    zapraszam do siebie na aimereleverlecosmos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne fioletowe ; ))

    _________________
    nela-neela.blogspot.com
    +nowy post ; 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Award ; )
    Szczegóły u Mnie .
    Http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ♥ ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się ferie już dawno skończyły :'( Pyszne FAWORKI <3!! Obserwuję i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciuchy ;d

    obserwuje i zapraszam ;http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    podoba mi się tutaj :D
    obserwuję
    i zapraszam http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć. ;)
    Podoba mi się Twój blog, jest ciekawie pisany i ma fajny wygląd, mam zamiar częściej go odwiedzać i dołączam się do obserwowanych, chciałabym również abyś Ty zaczęła obserwować mój blog, o to mój blog - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com ... Serdecznie pozdrawiam i buziaki zostawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Faajny blog ;)
    U nas nowy post. zapraszam i czekam na komentarze ;)) ;*
    http://inspireeed.blogspot.com/2013/02/kebab.html

    OdpowiedzUsuń