środa, 22 maja 2013

Great days ☺

Hej wam *.*

Co tam u was ? U mnie poprostu super.Dziś rano do szkoły.Potem o 13:00 miałam zawody pływackie (mistrzostwa szkoły) Ominęły mnie 2 lekcje ^.^ Matma i Religia. Na zawodach było super.Choć nie zdobyłam 1 miejsca ale i tak bardzo fajnie.Z jednego powodu się bardzo cieszę , ponieważ jednak ścigałam się z najlepszymi pływakami w naszej szkole a nie jakimiś którzy żółwim tempem pływają.Potem wróciłam do domu.Trochę zrobiłam lekcji potem objad a na koniec mama zawiozła mnie na tańce.Było super , choć  byłam cała mokra tak jak bym z pod prysznica wyszła ;) Teraz muszę jeszcze sprzątną w pokoju itp.Jutro mam lekarza sportowego i nie będzie mnie na przyrodzie.A więc za mnie moją prezentacje przeczyta moja BFF. Teraz ogólnie jest fajnie bo od: 3.06-7.06 mam wycieczkę z klasą nad morzę , 8.06 mam turniej z tańcy a potem to już light w szkole.Przez ten czas kiedy mnie nie będzie postów również nie będzie :{ Potem jeszcze wyjazd nad morze rodzicami i bratem , wakacje z rodziną i obóz.Ja już kończę , do następnego postu :***

1 komentarz:

  1. Też jadę w wakacje nad może, fajny post :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń