piątek, 29 marca 2013

Tag:40 przypadkowych pytań.

Heeej :)

Dziś przygotowałam dla was Tag:40 przypadkowych pytań.No to zaczynamy !

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W domu.
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Nie wiem , wątpie.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak , kredki i pódełko.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Tak.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Niestety nie.
6) Czy jest Ci gorąco?
Raczej nie.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Sok jabłkowy.
8) Co ostatnio jadłaś?
Czekoladki Kinderki.
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W szkole.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Moja koleżanka Gabrysia.
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Tak , za rodziną z kórą się dawno nie widziałam , za tatą który jets teraz w pracy i za przyjaciółkami i koleżankami.
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Oglądanie rodzinki.pl.
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Nie wiem , chyba moja kumpela.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Dużoooo rzeczyyy.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Tak , adidas zielone.
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak u lekarza sportowego.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Moje przyjaciółki są pewnie teraz w swoich domach.
18) Czy masz opalenizne?
Tylko w lato i może jeszcze kiedyś indziej ale nie wiem kiedy nie analizuje tego.
19) Czego teraz słuchasz?
Filmu.
20) Czy kolekcjonujesz cos?
Dużo tego.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy nie zostałam zatrzymana przez policję !
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak.
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Smutną minkę do Kasi czyli jednej z moich przyjaciółek.
24) Lubisz ostre przyprawy?
Tak.
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Wczoraj wieczorem.
26) Czy jesteś bogata?
Nie wiem , oczywiście nie tak , że śpie na pieniądzach i mam ciuchy i buty po 200 lub 500 zł.Jestem normalna.
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Śnieżyca.
28) O której godzinie budzisz się rano?
Jak na 8:00 idę to o 6:30 a jak na popołudnie/weekend to ok.7,8 lub 9.
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Nie pamiętam.
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Wiewiórki-piosenka Beonce.
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
O taaaak.
32) Ile masz rodzeństwa?
1 brata.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Mam stacjonarny ale mi tak obojętnie.
34) Co planujesz dziś robić?
Lekcje , granie w The Sims i takie tamte.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Nie wiem.
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
RmFm , Radio Zet , Złote przeboje.
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Chyba kebab ale i tak lubię to i to.
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Brązowy.
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Spałam.
40) Czy masz zwierzęta?
Tak ja mam psa i rybki a mój brat żaby i psa.


To wszystko.Mam nadzieję , że wszystkim się ten tag podoba.

Żegnam was moje miśki , Ania :***.

5 komentarzy: