sobota, 9 marca 2013

Miniony dzień kobiet i bajzel w pokoju :3

Hej *_*

Posta już dawno nie było ale muszę to nadrobić.Wczoraj był dzień kobiet ! U nas więcej niż połowa klasy chora.Z 22 osób było wczoraj 9 (włącznie ze mną).W środę naciągnęłam sobie mięsień brzuchaty.Tak , tak wiem dziwna nazywa.To w łydce.Chodzić prawie nie mogłam :/ Ale już powoli przechodzi.Z tego powodu nie poszłam po rehabilitacji na tańce...A na dzień kobiet było przedstawienie i 2 chłopaków od całej klasy (z części chłopców) rozdawali nam lizaki w kształce kwiatków.Ja mam niebieski i czerwony.Od dziadka  , taty i brata dostaliśmy causy i od mojego taty chrzestnego też.Od taty i brata jeszcze tulipany i ja Rafaello a mama jej ulubioną czekolade gorzką 85%.Dzień był bardzo udany.A dziś wstałam ok.8:30 ale leżałam w łóżku do ok.11:00.Potem śniadanie , objad , pójście do sklepu z mamą i psem i sprzątanie.Dostałam od rodziców kare za pyskowanie do wt. nie mogę oglądać telewizji :( Dobra przeżyje się jest komputer :D Z mamą między innymi kupiłam kredki grube Bambino z Monster Hight ! Yeach..fajne są <3 Wiem , że to dziecinne ale coz tego.W poniedziałek i wtorek rekolecje i zero szkoły w te dni.Ja kończę pa pa ;*


Moje prezenty <3


Kredki Bambino 18 kolorów <3

5 komentarzy:

  1. No to rzeczywiście miałaś udany dzień . ; P Współczuję kary xD

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, obserwuję Twego bloga i zapraszam do obserwowania mojego. Czekam na jakieś stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj współczuję kontuzji ;/ dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :).

    Zapraszam na mojego bloga : http://aliealii.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję kary...... Chociaż i tak łagodna w porównaniu do mojej! :D ;D

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń