piątek, 3 maja 2013

Majówka i do dupy pogoda :c

Hej ^.^

A więc mamy już od dwóch dni majówkę.Wszystko byłoby fajnie  gdyby nie ta okropna pogoda.Pada , zimno , pochmurno , ponuro...Żyć się odechciewa ! Głowa do góry i trzeba przetrwać te "ponure" dni majówki.Miejmy nadzieję , że jutro będzie cieplutko i słoneczko ;D Dziś jakoś nie mogłam dobrać sobie ubrań i ze wściekłości walnęłam z całej siły dłonią ( ta częścią koło małego palca ) w kanapę.Tak mnie potem bolało , że z bólu się skręcałam.Mam to opuchnięte i wogóle.Ja głupia , głupia i jeszcze raz głupia :{
Jutro jadę z rodzicami i bratem na basen a potem na zakupy wiosenne na Marwilską 44 :) Ojej tak się cieszę , że gdyby nie ta ręka to z radości bym skakała.Tak długo czekałam aż nadejdą te zakupy i wspólny wyjazd na basen.No cóż,  dziś posprzątałam w pokoju i odrobiłam lekcje.Normalnie zrobiłam bym to w sobotę , ale jak jak mam wolne to  dziś to zrobiłam bo jutro zwariowany dzień.A i jeszcze sprzątnęłam łazienkę i brata pokój itp. bo mnie rodzice poprosili.Wczoraj z nudów przeczytałam 40 str. jednej książki ( skączyłam już ją wczoraj czytać) , połowę drugiej ( około 90 str. ) i kilka stron lektury.Co ta pogoda ze mną robi ?! Do następnego postu pa pa :***





                                                              Tak powinno być !




Tak jest !

                                            -----------------------------------------------------

                                                           A jak wy spędzacie majówkę ? 

                                                                 A jaka u was pogoda ?

                                    ------------------------------------------------------------------------------------




5 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj w Semaforze, dzisiaj Herbaciarnia, a jutro wybieram się na koncert Farny ;)
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pogoda też do dupy :c

    http://wandzik-waandzik.blogspot.com/p/mini-konkurs.html - zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) ;* !
    oxox. Wandzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz po rrostu napisać u siebie w notce że bierzesz udział u mnie na blogu :)

      Usuń
  3. Pogoda oczywiście do dupy (za przeproszeniem ) No a jak inaczej ? ;<
    +obserwuję i zapraszam :)
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń