poniedziałek, 13 maja 2013

Lepsza pogodo...przychodź *.*


Hej :***

Co tam u was ? U mnie nawet okej.Pogoda nie za ładna ale też nie za brzydka.Da się wytrzymać ;D Całe szczęście , że ma już niedługo być lepsza.Koniec roku zbliża się wielkimi krokami ! Z kilku powodu się cieszę za z kilku nie.Cieszę się dlatego , że mam super obóz w lato , wakacje , 5 dniowa wycieczka , wycieczki i wyjazd z rodzicami i z bratem nad morze.Ale z drugiej strony opuszczać moją kochaną podstawówkę ;( Tych nauczycieli , klasy i takie tamte.Aż płakać się chce.Ale niestety , takie życie :c
Jutro rano normalnie powinnam mieć dodatkowy angielski ale nie mam i jadę z mamą do centrum Warszawy  zrobić sobie specjalne wkładki do butów na moją chorą nogę.To by było na tyle z tego posta pa pa ^.^


A u was jak ze szkołą ?
Jakie plany na wakacje ?
Będziecie tęsknić za starą szkołą itp. ?

5 komentarzy:

  1. No tak już niedługo wakacje. Zobaczysz, że teraz jest Ci żal pozostawiać swoją klasę, ale w gimnazjum spotkasz nowych przyjaciół, zwariowanych ludźi i nie będzie ci już tak żal dawnej klasy, będziesz uważała, że ta obecna jest o wiele wiele lepsza :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie brzydka pogoda od tygodnia ;c

    qnezza.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ładna pogoda :D
    Obserwujemy ? ;;p
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się blog < 3
    ładne zdjęcia, fajnie piszesz i wgl : D
    Miło by było gdybyś ty też odwiedziła mojego bloga < 3

    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń