poniedziałek, 19 listopada 2012

                                                              Pasje
Siemanko , po raz drugi :)
Pasje.Ja mam kila pasji:
-taniec
-projektowanie ubrań
-rysowanie
-gimnastyka
-jazda na rolkach , deskach , rowerze , sankach i łyżwach
-chodzenie po drzewach
-granie w The sims 3 i 2 i histoie i średniowiecze
Myślę , że o na tyle :) Dziękuję moim koleżankom z tańcy za miłe wsparcie i komentarze <3 To się nazywają kupmele , a nie takie które obgadują i się naśmiewają z rzeczy których im się nie podobają :( To przykre ale tak już jest , ja mam kila takich ale nie chę ich wymieniać... Teraz dodam kilka zdjęć.

1.Taniec
2.Projektowanie ( szkicowniki Top model których mam kilka )
2.Gimnastya




3.Rysowanie
4.Gra w The sims 3 , 2 historie i średniowiecze

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam The Sims 3, tańce i gimnastykę. I dziękuję, wiedz, że ty również jesteś super kumpelą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.... zapraszam do dalszego czytania mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dość podbne pasje m.in. taniec :)

    Powodzenia w blogowaniu, i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)

    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko , będę odwiedzać :) I nie zapomnij komentować i zaopserwować mojego bloga ;) Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń