czwartek, 29 listopada 2012

Wycieczka :)

Siemanko :*
Dziś był super dzień.Wstałam ok.8:20 , ubrałam się , uczesałam , zjadłam śniadanie i wyszłam z psem.Potem wycieczka <3 Oczywiście do zamku królewskiego.A więc tak siedziałam z moją przyjaciółką Kasią na końcu autoraku , a na końcu moje koleżanki i Ania ( druga przyjaciółka ).
To było w drogę jak tam jechaliśmy , a jak wracaliśmy to też siedziałam z kasią na tym samym miejscu ale na końcu nie siedziały dziewczyny , tylko wepchneli się chłopcy :(.Byliśmy w zakmu około 1 godziny.Wyjechaliśmy o godzinie.9:40 a wróciliśmy o 13:10. Było bardzo fajnie i śmieszne... :D Miliśmy o Sejmie Wielkim , i bawiliśmy się w obrady tego sejmu.Było tak śmiesznie hehehehe <3 A więc tak...Teraz właśnie zdjadłam objad i pisze wam tego posta :).Bajzel w pokoju sam się nie posprząta...:( A szkoda. No to pa pa ;) Proszę komentujcie i zaopserwujcie , to dla mnie bardzo ważne bo chcem nadal prowadzić tego bloga. Mam nadzieję , że to docenicie i zrozumiecie :)Ps.To nie ja robiłam to zdjęcie , to z internetu :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz