czwartek, 29 listopada 2012

Siemanko :)
Cchiałamym wam w dzisiejszym pośćie opowiedzieć trochę o mojej histori z tańcem i stylem który aktualnie terenuje ;).A więc tak , ja zaczęłam tańczyć 1 klasie podstawówki.Chodziłam do domu kulruy.Potem miałam przerwę , ponieważ trenowałam pływanie :D.Zaczęłam znowu tańczyć w 5 klasie podstawówki hip-hop.W 1 klasie nie wiem co trenowałam jaki rodzaj tańca.A teraz jak jestem w 6 to trenuje disco dance.Trenuję ten oto rodzaj tańca pierwszy rok i jak narazie bardzo mi się podoba.Mówię szczerze : WYCZERPUJĄCY TEN TANIEC.Ale no cuż <3.
Disco dance-taniec dyskotekowy , modny w latach 70.Aktualnie ten taniec jak i inne typy zaliczamy do sportu.Jednak Disco dance jest typowo tańcem sportowym.Charakteryzuje się on szybkim tempem oraz wymachami nóg , szpagatmi jak i figurami akrobatycznymi <3
Zaczęca do czytania mojego bloga.To tego typu tematu zaimspirowała mnie Ola z bloga : http://ola-olaalife.blogspot.com/. Ola jest moją kumpelą z treningów tanecznych , zapraszam na jej bloga jest bardzo fajny :*.


To pa pa :)

2 komentarze:

  1. Ojej, moje słowa :* I jestem bardzo zaszczycona, że mogłam zainspirować cię do tego postu, jest na prawdę świetny ♥

    OdpowiedzUsuń