czwartek, 28 lutego 2013

Dużo nauki i na dworze podoga wiosenna :)

Siemka *_*

Znowu przepraszam , że tyle czasu posta nie było ale czasu mam teraz bardzoooo mało...na wszystkie blogi wejdę i zaobserwuję ;) Ale dobra koniec tego tematu.Wczoraj po tańcach było zebranie dla rodziców , ponieważ obóz mamy w lato ! No nic.Siedzieliśmy sobie z dziewczynami w szatni i się tak śmiałyśmy i wogóle :D Było megaaa.A i jeszcze pani mne tak rozciągneła , że szpagat zrobiłam :D Wróciliśmy do domu , lekcje , kolacji , kąpiel i spaciuuuuuu ! Dziś było fajnie bo tak na przyrodze dostałam 5 z Quziu , matma spoko , na Wf sprawdzian z przerzutu bokiem ("gwiazda") dostałam 6 a potem ostatnia lekca ale chłopcy mieli koncert a do nas dziewczyn wszystkich z 6 klas przyszła jakaś pani i gadaliśmy o dojrzewaniu itp. Potem z mamą na miasto , zupa , angilk i teraz pościk.Dziś na objad mam ser smażony i fryteczki.Dawno już tak kalorycznego objadu nie jadłam *_* Jutro basen rano i pływanie na czaaaas ! Ale super.... W sobotę mam gimnastykę spottową i w niedziele basen ! Dobra ja kończe , ale jeszcze zdjęcia z zakupów.Pa pa <3








 
Bluzka różowa w Małpkę
Butik-29:90















Płaszczyk granatowy (teraz wygląda na strasznie duży , ale taki nie jest)
Texil Market-69:90


Biała bluzka z dziewczynką
Texil Market-19:90


U mnie jak widać początek wiosny


Bluza cieplutka-polar
Butik-49:90


Zwykłe czarne leginsy
Butik-19:90


3 komentarze:

  1. dzieki za komentarz aniu, pozdrawiam gabi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą bluzkę z małpką tylko, że siwą ♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNIE TU :)

    Obserwuję i liczę na to samo;P

    OdpowiedzUsuń