poniedziałek, 18 lutego 2013

Pora się wytłumaczyć :>

Siemka :>

Odrazu mówię : " Przepraszam za to , że mnie nie było na blogu  , ale czasu wolnego to mi bardzo brakuje ". Resztę opowiem teraz.Nie dodawałam postów , ponieważ brak mi wolnego czasu.Teraz przez 6 tygodni będę miała rehabilitację na moją kontuzję.Będę ją miała 2 razy w tygodniu.A więc w środę kończę po 14:00 kilka minu wracam do domu , potem na rehabilitację i na koniec na tańce.Tak tam w tym tygodniu w piątek i środę.Dużo lekcji sprawdzianów i takich tych.Chyba kazda z was to rozumie i kiedyś będze to przeżywał lub przeżywa. To jest okropne jak wchodzi do domu ze szkoły zmęczona i tu  bajzel w pokoju , kupe lekcji do odrobienia , nauka , wyjście z psem , obowiązki i dodatkowe zajęcia. A ty padasz z nóg bo o 6:30 wstałaś do szkoły , a rano znowu na ósmą. Tęskię za czasami kiedy wracałam do domu , miałam lekcji na 15 min. a potem się nudziłam i nie miałam co robić.No coż i już wszystko jasne. Dziękuję za te przemiłe komentarze pod ostatnim postem i te dodatkowe obserwację.Jak teraz weszłam na swój blog , uśmiech pojawił mi się na twarzy ^_^ Motywuje mnie to dalszego pisania...Jak zostawialiśie linki do blogów z prośbą na obserwację i komentarz to oczywiście to zrobię <3 Muszę znaleźć chwilkę i na każdy blog wejdę skomentuję i zaobserwuję , jeżeli tego wcześniej nie zrobiłam.Ale teraz może trochę co robiłam. A w czwartek walentynki i urodziny tatusia ! Prezen odemnie , mamy i brata był udany.No to tak w piątek byłam na wyciecze było super.W sobote jak normalny człowiek się nie mogłam wyspać co na 10:30 na rechalibitację a potem an drobne zakupki.W niedzielę rano na basen z tatą , potem różne takie głupotki ( typu nauka do matmy ) a na koniec z rodzicami i z bratem do akradi ! Super było <3 A dziś normalny dzień <3 A i jeszcze jedno miałam wam napisać posta w piątek ale mi si internet zepsuł i miałam go doppiero późnym wieczorem w sobotę :c Dobra ja spadam , pa pa <3

 Na blogi napewno zajrzę ! Jak nie dziś , to innym dniem , ale napewno będzie tak odemnie komentarz i obserwacja *_*








Nie ma to jak notaki do huistori

Mój nowy kocyk
Lerua (nie wie  jak to się pisze , napisałam tak jak się czyta)
Cena: 149.99zł

Tak teraz wygląda moje łóżko

10 komentarzy:

  1. Fajny ten kocyk ! ;) Ja mam ferie, ale niestety niedlugo bede musiala wrococ do szkoly i nauki . :C Trzymam kciuki, zeby ci starczylo czasu na blogowanie !

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kocyk, obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam aż znów ci się plan dnia poukłada :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Zaobserwowałam liczę na rewanż ;)

    wikawicialala.blogspot.com :E

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to! Ten brak czasu po prostu wykańcza. Ja mam teraz odpoczynek bo mam ferie, ale niestety już się kończą. Nie martw się, zaraz wszystko się poukłada. Ale ja tam wolę mieć wszystko na styk i nie mieć czasem chwili oddechu niż się nudzić ;)
    Obserwuję + liczę na to samo ;)
    http://moment-ofhonesty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne łóżko . Obserwuje :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, ja mam jeszcze ferie. Mijają leniwie, technologia. Świetne łóżko :D


    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat na Twoim blogu :)
    Obserwuję :>
    http://brajjan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne łóżko :)

    zapraszam do mnie! kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń