niedziela, 3 lutego 2013

Wróciłam !

Siemka kochani !
Na początek chciałabym was bardzo przeprosić za nie dodawanie w ostatnim tygodniu postów , ale nie miałam zbyt czasu i mało było zdjęć.Opowiem wam trochę o moich feriach w Wiśle.To tak nauczyłam się jeździć na natrach w tym roku ! ( tak tak , nie umiałam jeździć na nartach ).Pokochałam to.... :) Mieszkaliśmy w super hotelu , miałam bardzo fajnego instruktora i takie tamte.W pierwszą stronę jechaliśmy długo , bo około 6 godzin , a w drugą niecałe 5 ;).Niestety w środę zaczęła się odwilż :c Ale już jestem i będę wam pisać posty.Prawdopodobnie będę miała lekcje w Warszawie z tym samym panem instruktorem co w górach *_* Jej , super.Dziś rano byłam na basenie z tatą , a potem na zakupy do marketu.Uporządkowałam mamie w kuchni i ułorzyłam zakupy.Dobra koniec tego , postu.Pokarzę wam teraz zakupki które kupiłam z Wiśle i dziś w markecie.Ten pierwszy tydzień był megaaaaaa <3 Chę jeszcze...! Pa pa :)

Ja na orczyku :)








"Bravo" i "Życie na gorąco"


Herbatki ziołowe
Cynamonowa Podróż-10.00 zł
Spokojna noc-10.00 zł
Kupiłam je w Wiśle





Pastylki z witaminami do wody
Kupiłam w Wiśle
 

Kołdra podwójna
Kupiłam w Auchanie dziś



Odrzywka do włosów-LORYS


Ja na nartach <3



Mój Francek z zwiwną minką , bo zobaczył konia :P



Dużyyy sopeeeel lub góraaa lodowaaa





Słońce , narty i wyciąg !
Megaaa ;)



Kapcie norweskie z wełną !
Cieplutkie !

Jeszcze kupiłam rękawiczki brązowe z wzorami norweskimi (Wisła)
Czapke i mordką dziaka (Szczyrk)
Tonik z Under 20(dziś)

16 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana na moim blogu :*
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie jeździłam na nartach i nie mam zamiaru się uczyć wolę snowboard ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko.Dobrze , że przynajmniej lubisz to i sprawia CI to przyjemność ;)

      Usuń
  3. Jak jedziesz, musisz mieć obie nogi zgięte (kolana w stronę góry ^^). Wiadomo, że dopiero się uczysz, ale taka rada od osoby, która jeździ od 9-ciu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz błędy ortograficzne... "Góra" przez "u"... Boże, broń! o.o
    Fajnie, że się nauczyłaś jeździć i to polubiłaś... Ale dziwi mnie to, że podpis pod obrazkiem, na którym jeździsz na nartach brzmi, w tłumaczeniu, "Kocham niebo"...
    Fajnie, że fajnie spędziłaś czas. Mam nadzieję, że będziesz pisac częściej. :)
    Pozdrawiam, Nessa
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award :D
    Zapraszam:

    wiktoria17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jak ci zazdroszczę, ja to tylko w domu siedzę ;c masz przeeesłodkiego pieska ^^

    +obserwuję moge liczyć na rewanż?

    mmakao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesek *.* < 3
    Fajne Ferie ; )
    Obserwuję i jeśli Tobie również podoba się mój blog to zapraszam : )
    Pozdrawiam ; **
    Http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :pp obs. za obs. jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię ten sam gest
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko.Wejdę i napiszę Ci komentarz pod twoim ostatnim napisanym postem !

      Usuń