czwartek, 21 lutego 2013

Taki tam normalny dzień...

Hejooooł *_*

Dziś jak sam tytuł mówi normalny dzień.Mało jekcji bo tylko od 8:00-11:25 czyli przyroda , matematyka , W-f i polski.Na przyrodzie pani pokazywała nam minerały i skały , a na matematyce pani rozdawała nam kalendarze 6 klasistów.Na W-f rozgrywki sportowe , a na polskim pani pod koniec lekcji oddawała dydkanda.Dostałam 3 , wow nie :P Jestem słaba z polaka , a tymbardziej z ortografi.I nic pozatym ciekawego.Wczoraj byłam na rechabilitacji i w MC-u i na tańach.Miałam szczęście bo nie było nic zadane a wróciłam dosc późno.A i przyszła moja paczka :D Z dwoma sweterkami.... Dobra , na dziś to tyleeee pa pa

                       A jak u was w szkole ? Zamawiacie rzeczy z internetu ?


Kalendarz 6 klasisty

Sweter norweski
Allegro.pl - 49:99zł

Sweter ażurowy z minką
Allegro.pl - 49.99zł


 U nas teraz cała klasa ześwirwała ta tym punkcie


Blzuka w paski z napisem
Reserved - 49.99zł

6 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy . ;) Ja z polskiego jestem raczej dobra ! ^^

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamawiam rzeczy z internetu i jestem z nich zadowolona :D

    ładny sweterek :>

    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek ładny ^.^ A co do zamawania rzeczy przez net, to nie zawsze spełniają moje oczekiwania
    Zapraszam do mnie
    http://nastka-rama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zamawiam przez neta, ponieważ mam złe wspomnienia.

    http://smieszka95.blogspot.com/ - zapraszam, chciałabym aby dużo ludzi wyrażało opinie o moich wypocinach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi czasem zdarzy się coś zamówić przez neta. ;p W sumie opłaca się.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog !
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń