piątek, 25 stycznia 2013

Ferie..*_*

Siemka *_*

Dziś był udany  dzień.Rano basen , sześć lekcji , do domu i tańce.Achhhhh...ten ostatni dzień przed feriami !
Od jutro już ferie !Jutro wyjeżdzam do wisły..,będę tam od jutra (26.01.2013r.) do 2.01.2013r , czyli tydzień.Dziś mi koleżanka na basenie zrobiła kłosa *_* Zauważyliście pewnie , że blog się zmienił...Inne tło , inny kolor tła posta ,m nagłówek i takie tamte.Przepraszam , że w tym tygodniu post był tylko jeden ale nie miałam czasu i ochoty pisać ! Wracają do mojego wyjazdu to tylko muszę jeszcze kosmentyki spakować i tak to finish ! Jak będę w górach będę się starała dodawać post i zdjęcia na miare wolnego czasu i możliwości dostępu do taty laptopa.Nie będę miała swojego komputera , bo ja mam komoputer a nie laptop :/ A więc będę korzystać z taty  laptopa ! Życzę wam miłych , bezpiecznych feri moi kochani ! Pa pa :*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------



                                    

                                         A jak wy spędzacie ferie ? Wyjeżdzacie gdzieś ?

16 komentarzy:

  1. ja na razie nie mam wielkich planów ;/
    muszę cos zaplanować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie mam ferii xD

    Zajrzysz ? aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ferie dopiero od 11.02 : p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już niestety mam po feriach :'( Jutro do szkoły :/// Ale fajnie, że ty jedziesz do Wisły ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ferie dopiero od 11 lutego :< Ślicznie tu masz + obserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moje też od 11 lutego ._.
    prześliczny masz nagłówek, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie zaczynają się 11 lutego ;( Pewnie spędzę je ze znajomymi na nartach :)

    Obserwujemy?
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam plany na ferie :)
    w dodatku świetne. Cieszę się, że już mnie odwiedziły


    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny ;) ja mam już koniec ferii

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już po feriach niestety ;/

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już niestety jestem po feriach :'( Teraz muszę chodzić do szkoły -,-' Fajny blog <3!

    OdpowiedzUsuń
  12. basen aahhh <3 wybrałabym się <3 zazdroszczę <3
    obserwuje i zapraszam <3
    miło gdy pozostawisz po sobie ślad <3
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju jak tu fajnie *__*
    jak już tu jestem to chciałabym Cię o coś poprosić a mianowicie o polubienie mojej strony na fejsie i lajkowanie zdjęć gdy będą dodawane.
    mając dużo like wygrywam warsztaty fotograficzne a to moje marzenie, bardzo mi na tym zależy. http://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702 z góry dzięki ;*
    MIŁEGO DNIA :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten miły komentarz *_* Polubiłam twoją stronę na fb i "zlajkowałam" twoje wszystkie zdjęcia ! Zapraszam do dalszego komentowania i czytania.Pozdrawiam Ania

      Usuń
  14. Ja mam ferie jako ostatnia, bo 11.02. Moim zdaniem to fajnie. ;P Plany na ferie mam przeróżne. Od wyjazdów za miasto, przez sesje zdjęciowe i kina do nocowanek ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny bllooog ♥
    +Obserwuję liczę na rewanż.
    Wici-Wiici.blogspot.com
    Ja już je miałam ; ccc

    OdpowiedzUsuń