niedziela, 13 stycznia 2013

I Love Snow

Hei :)

Sory za taki tytuł ale na drugi post dzisiejszy nie miałam pomysłu.Zostałam nominowana do Libester Award przez http://www.nutellarulez.blogspot.com/. Ja już nie będę nominować następnych blogów bo zrobiłam to rano ;) Pytania:

(1) Ile masz lat ?
Mam 12 lat.
(2) Jak masz na imię ?
Mam na imię Ania.
(3) Masz jakieś zwierzę ?
Mam psa (yorka) , rybki a brat też ma psa (yorka) i 3 żaby szponiaste.
(4) Co jest Twoją pasją ?
Hmmm...taniec , gimnastyka , pływanie i projektowanie ubrań.
(5) Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Ograniczasz się tylko do jednego czy słuchasz tego co wpadnie w ucho ?
Sucham to co mi się podoba !
(6) Twój ulubiony kolor ?
Fioletowy
(7) Twoja ulubiona liczba ?
14
(8) Twoje marzenie ?
Wyjechać do Stanów Zjednoczonych.
(9) Potrafisz gotować ?
Tak
(10) Twoje śmieszne wspomnienie z dzieciństwa ?
Nie wiem.Chyba to , że zawsze ze znajoomymi bawiliśmy się w dom :D
(11) Masz rodzeństwo ?
Mam brata , który ma 6 lat.

Dziękuję za nominację ! To pa pa :>

9 komentarzy:

  1. Super blog , bardzo ciekawa notka
    na pewno będę wpadać częściej :3
    Jak możesz to wpadnij do mnie , zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z kimś kto miał by żaby :)
    fajne odpowiedzi

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm żaby.. co jak co ale ogrinalne;) Musisz je kiedys pokazać;) zapraszam;*http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne odpowiedzi!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog !. Obserwuję i proszę o rewanz !. Będę wpadać częsćiej!. Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz ;) zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, świetne odpowiedzi ;)
    www.ye-ti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny blog, i ciekawe odpowiedzi : ) + obserwuję : )

    Odwdzięczysz się ?:*

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nudne już są te liebster awardy. :p
    Zajrzyj na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń