piątek, 11 stycznia 2013

Już po wszystkim

Siemka :)

Już naszczęście po wszystkim ! Tydzień miną... Oj , był ciężki.Sprawdziany , kartkówiki i pytania.Miałam już tego serdecznie dosyć.A i jeszcze dochodzą jeszcze oczywiście prace domowe.Dziś był nawet fajny dzień :D Rano basen , a pote pięć lekcji (angielski , matematyka , polski , polski i plastyka).Potem mama mnie odebrała   bo  stwierdziła , że jest zimno.Jak wróciłam to zjadłam coś , weszłam na facebooka i pojechałam na tańce ;) Dziś było tam dużo rzeczy i takie tamte.Cóż to więcej pisać ! Zaraz idę się kąpać i oglądać rodzinkę.pl.Ogółem dziś śpiący dzień.Dawajcie pomysły na posty , bo nie wiem co pisać a nie chcę , żeby mój blog był nudny :/ Jak zostawiacie linki do  swoich blogów napewno zajrzę , zaobserwuję i skomentuj. To do następnego posta pa pa :* A i jeszcze ootd...


Cały strój ;)











Sweter gruby z sercem
Madcat shop
42zł90gr.






legginsy norweskie
Madcat shop
19zł90gr.



7 komentarzy:

  1. Świetny strój. Sama kupię takie legginsy :>

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko , zaraz twojego zaobserwuję i liczę , że ty też mojego :>

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy świetne :))
    co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma sprawy już wchodzę i obserwuję twojego !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ciuchy, najbardziej podoba mi się sweterek i legginysy ♥

    Zajrzyj na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń