poniedziałek, 21 stycznia 2013

Monday...

Hejka :}

Dziś normalny dzień.Dzień jak dzień.Szkoła , lekcje , mini odpoczynek i nauka.No nic ze szkołą już się nic nie zmieni.Teraz mam mega bałagan w pokoju , ale trudno.Sucham top model na internecie.Zaraz pójdę się wykąpać i nie wiem co dalej :].Rano o 9:00 angielski dodatkowy.Masakra trzeba wstać o 8:15 godzinie ! Cieszę się ,bo dziś przyszła moja paczka z ciuchami.Pościk dziś któciótki , następny postaram się na dłuższy :3 Jeszcze zdjęcia z ubrań i to tyle pa pa <3

Bzuka luźna , czarna-Butik
Cena 24:90 zł
Legginsy norweskie-Madcat.shop.pl
Cena 19:90 zł
Legginsy norweskie-Madcat.shop.pl
19:90 zł
Legginsy Galaxy-Madcat.shop.pl
Cena 39:90zł
Wszystko !

7 komentarzy:

  1. Nie chciałabym wyjść na jakąś chamską, czy coś, ale popełniasz błędy ortograficzne, np. piszesz: "wykompać" czy "dłóższy". Nie lubię ich wytykać, ale to bardzo rzuca się w oczy. Jeśli Blogger nie podkreśla Ci błędów, to pisz posty w Wordzie - to pomaga. :)
    Rozumiem także, że mogłaś pisać ten post w pośpiechu, jednak przy chwili wolnego radziłabym poprawić, bo wygląda to niechlujnie.
    Co nie zmienia faktu, że blog jest fajny i gdybyś popracowała nad nim, na pewno zauważyłabyś efekty.
    Ciuszki fajne, choć ja nie przepadam na motywem norweskim czy galaxy, ale to dlatego, że każdy to ma i za bardzo się tym nie wyróżnisz... Mam nadzieję, że dodasz zdjęcia stylizacji. :)
    Pozdrawiam ciepło, Nessa. :)
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, bardzo rzuca się to w oczy. Ale inne blogi mają jeszcze więcej błędów. Ja przed każdym dodaniem posta, czytam go i poprawiam błędy :]

      http://ola-olaalife.blogspot.com/

      Usuń
  2. Śliczne te pierwsze legginsy (różowe) i GALAXY !!!! <33 Obserwuję i zapraszam do mnie

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaa chcę te pierwsze leginsy! są cuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za legginsami. Dobrze, że jesteś zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tutaj zielooooono, bosko po prostu, aż czuje lato :)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń