środa, 9 stycznia 2013

Smutno mi :(

Siema

Właśnie wróciłam z tańcy.I jestem teraz mega zdołowana , bo moje kilka najleprzych koleżanek odchodzi do innej grupy :(.Nie wiem jak sobie bez nich poradzę...Ale trudno , takie jest niestety życie !.No nic , już z tym nie zrobię , trudno :(.Ale będę się z nimi spotykać i pisać i będzie ok :D.A więc tak , tydzień bardzo cięzki , bo sprawdzany itp.Dziś robię sobie maseczkę na włosy , z miodu i cytryny bo dawno nie robiłam i moim włosowm by się przydała :3.Teraz piszę z oleżanką z treningu i zaraz idę na wiadomości !.To pa  pa <3 To taki króciótki post.Bardzo polecam blogi mojej BFF i bardzo dobrej kupmeli z treningu :
Kasia:
http://ilovetopaint06.blogspot.com/
Ola:
http://ola-olaalife.blogspot.com/

Serdecznie zapraszam na ich blogi !
Zostawiajcie linki do swoich blogów , a napewno skomentuję i zaobserwuję ;)
Pa pa <3

3 komentarze:

  1. Będziemy się spotykać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) :) no to widać ciężki tydzień skoro tyle sprawdzianów. Mój też jest ciężki ;) najbardziej nie lubię ciągłego wstawania... xd

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzałam i jestem trochę znudzona. |
    robisz wiele błędów ortograficznych, i nie jest to ciekawe.
    przepraszam nie zaobserwuje, bo nie będę tu zaglądać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń