środa, 9 stycznia 2013

My day...

Siema :*

Dziś nietypowy post , bo o moim życiu a tak naprawdę to mój dzień , tak dokładniej ! A więc tak tak wygląda mój przykładopwy dzień jak mamy na 8:00:

1. wstaję i idę do mamy i do taty do łóżka się rozbudzić.
2. wstaję z łóżka już tak na dobre ;) Idę się ubierać i czesać.
3. idę na dół na śniadanie.
4. idę z psem na spacer.
5.Jadę do szkoły
6. lekcje
7.Czwrtek:
1. jestem już w domu.
2. wychodzę z psem.
3. ogarniam się , jem objad i sprzam pokój.
4.mam angielski dodatkowy
5.jem odjad , odrabiam lekcję
6.czas wolny
Piątek , środa:
1.jestem już w domu
2.odrabiam lekcje , jem objad
3.jadę na trening taneczny

Mój plan jak mam na popołudnie

1.wstaję
2.Ubieram się , czeszę się i jem śniadanie
3.Wychodzę z psem
4.Lekcje
5.Koniec lekcji
6.Odrabiam lekcje
7.Jem coś
8.Czas wolny
Plan na weekend

1.Wstaję i idę do rodziców
2.Ubieram się , czeszę się i idę z psem
3.Jem śnadanie
4.Odrabiam lekcje
5.Jadę na zakupy lub sprzątam w pokoju
6.Jem objad
7.Czas wolny



9 komentarzy:

  1. Ciekawy post;) Oryginalny jeszcze takiego nie spotkałam;)) Zapraszam do mnie;0 obserwujemy? http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko blog i zapraszam na mój
    http://ilovetopaint06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah podoba mi się ten demotywator xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój dzień wygląda podobnie :)
    Super blog! Obserwuję i liczę na rewanż :3

    czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, dodaję do obserwowanych. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahhaha , wiel Olu :* To ty mi go zrobiłaś i napewno o tobie wspomnę ! Nie martw suię niezapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo chyba też napiszę coś podobnego zanim ktoś mnie znowu wyprzedzi. Świetny masz plan dnia :).
    Ja niedługo i stworzę też swój.
    Zajrzyj na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń