środa, 16 stycznia 2013

Nomal day... :>

Siemka :)

Dziś był normalny dzień.Pani nie pytała z historii , a więc był luzkik ! Przed tańcami pojechałam z mamą do Rossmana i Biedronki.Rodzice się lekko pokłócili.Denerwuję się kieyd się pogodzą.Nie lubie jak się kłócą lub są na siebie źli :( A wasi rodzice się kłócą ? Dobra teraz pokażę , wam co kupiłam.

Ciasteczka "Kruszynki" z rodzynkami i płatkami czekoladowymi
Biedronka
Żelki Frugo (zielone)-Biedronka
Kokarda do włosów fioletowa w czerwone kropeczki-Rossman
Jedwab do włosów-Rossman
Cztery zapach do szaf Lawedowe-Rossman
Paczka gumek do włosów różne kokory-Rossman
Cukierki malinowo-zielona herbata-Rossman
Cukierki z melisą cytrynową-Rossman


To już na dzisiaj wszystko ! Pa pa.Przepraszam , że nie  podałam cen , ale mama ma paragony , a pozatym ceny są akurat w tym momęcie nie potrzbne ;) Do następnego posta , narka...                                         

5 komentarzy:

  1. Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nawidze jak moi rodzice się kłócą ;/
    Dziękuje za komentarz, dodanie się do obserwatorów i pomysły na posty( napewno skorzystam!) ;*
    +Dodaję sie do obserwatorów! :)


    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award. Jeśli wejdziesz na mojego bloga dowiesz się więcej http://behappy90.blogspot.com . Gratuluje ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. dzękuję Aga A A :) I wam też dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję też, fajne zakupki ;)
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń