czwartek, 3 stycznia 2013

Zwykłe dni....

Siema ^_^

Dziś normalny dzień.Oczywiście na rano i znowu nie wyspana :(.Położyłam się około godziny 22:00 , bo jak się położę później to rano jestem nie przytomna.Ale jak to zawsze ja , muszę się czymś denerwować !.Nie wiem , czym się wczoraj denerwowałam.Ja się nawet głupotami denrwuję , uwieszcie  to jest takie upierdliwe , że nie wiem.Wymyślę sobie w głowie jaką głupią historię i w dodatku nie prawdziwą  i się tym denerwuję.Zrobiłam się ostatnio strasznym schizolem (według mnie to taka osoba , która cały czas się głupotami denrwuje , a niestety ja takim człowiekiem się stałam i nie wiem jak to zmienić...).Nawet wipiłam wczoraj herbatę z melisy i nic. Nie wiem czemu i znowu nie mogłam zasnąć i rano mega niewyspanie.Uratowło mnie capucino.Odrazu mówię nie piję capucino codziennie , piję wtedy gdy jestem nie wysana , lub gdy mam ochotę.O Boże i teraz zgadałlo się o moim spaniu a nie o dniu :D.Rano od 8:00-12:20 szkoła.Jak wróciłam zjadłam sobie coś i miałam dodatjkowy angielski z kolegą z klasy i panią od dod.angielskiego.Odrobiłam lekcje , ogarnęłąm pokój , zjadłam objad i przed chwilką skączyłam się uczyć . Jutro taki w połowie fajny dzień.Rano basen z czego bardzoooo się cieszę , bo kocham pływać i wyczonowo i rekreacyjnie , to dla mnie czysta przyjemność.A i jeszcze tańce wieczorem ni i oczywiście piątek.A niefajna to , że jutro kartkówka z angielskiego (Present Perfect-czasowniki nieregularne) i nie wiadomo czy pani będzie pamiętać ale może pytanie/kartkówka z polskiego ze zdań pojedyńczych-wykresy.A na dworzu  istna wiosna lub jesień.Deszcze i plucha.A już styczeń , ludzie powinno być -20 i śnieg po kolana.Ale nie musi być na plusie i deszcze !.Ciekawe kiedy prawdziwa zima , a nie taka :/.To do nasępnego posta ! Pa pa <3
Tak jak jest teraz.
Nie taka powinna być zima :(

Taka powinna być zima :D

Zima w Wiśle
(byłam tam na ferie zimowe w lutym z rodziną)
ZDJĘCIE NIE JEST Z INTERNETU !

Ja w zimie , w Wiśle.
(luty 2012 rok)

To pa pa <3
Do następnego posta....

7 komentarzy:

  1. Fajny blog ;D
    Zapraszam do mnie, a jak masz zamiar częściej wbijać to dodaj się do obserwatorów; anotherinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Kocham pływać tak jak za pewne i ty. Trenuje 8 razy w tygodniu i można powiedzieć że jest to moim uzależnieniem. Pozwala oderwać się chociaż na chwilkę od rzeczywistości. Nie pij za dużo tego "capucino" bo jak dobrze wiesz kawa wypłukuje magnez, który pływakowi jest bardzo potrzebny. Świetny blog( + obserwacja) jedynie szkoda że tak mało obserwacji :/ trzymam za niego kciuki i życzę powodzenia!
    Pozdrawiam
    Zapraszam też i do mnie :http://zycieniczymolimpiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem , nie piję tego capucino za dużo :) Piję raz na jakieś 3 tygodnie a czasem wogóle ! Dziękuję za obserwację i komentarz.Zajrzę napewno do ciebie i rówinież skomentuję i zaopsetrwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak czasem mam, że denerwuję się z byle powodu :/ Ja też chcę taką zimę ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award na moim drugim blogu ^_^ Zapraszam: http://our-the-best-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie denerwuje mnie ta pogoda, ja chcę śniegu!! :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog:)

    zapraszam do siebie - http://weckablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń