sobota, 12 stycznia 2013

Leniwa sobota :>

Hei <3

Jak tam u was minęła sobota ? Bo u mnie leniwie... Dziś sobie pospałam , bo z łóżka wylazłam dopiero koło godziny 10:00 , a u mnie to naprawdę długo.Jak zrobiłam te normalne czyności poranne (śniadanie , ubanie się itp.) to zabrałam się za mój pokój.A mianowicie za sprzątanie.Taaa ja i sprzątanie nie idzie w parze :) Ale cóż trzeba kiedyś się za to zabrać , bo zaroście się w śmieciach , bałaganie i kużu. Zaczęła  sprzątać gdzieś około godziny 12:00 , ale nie szło mi to zbyt dobrze.Postanowiłam więc wyjść z bratem , tatą i psem na zimowy spacerek.Niestety mama  nie mogła z nami wyjść , bo była zajęta gotowaniem objadu.Jak wróciliśmy czekał na nas cieplutni objadek :3.No i dalej sprzątanie.Tak z tym do godziny 19:00.Potem już luz i wchodzenie na blogi.A śnieg pada i pada.Nie przestaje padać.Ale ja się cieszę , bo to jednak zima i styczeń.Teraz siędę sobie w piżamce i zaraz idę na dół do telewizji ! To do następnego posta , pa pa :*

                  A jak u was pogoda i sobota ? Czy może tak samo jak u mnie leniwie...





Nie ma to jak wieczór...a nadal bajzel w pokoju :>

8 komentarzy:

  1. u mnie też leniwie:)
    już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też bajzel, nie jesteś sama :D
    obserwuję i zapraszam :*
    melanchoolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenistwo to chyba moje drugie imię :P
    U mnie pogoda jest już znienawidzona, cały dzień śnieg dzisiaj padał, pragnę już wiosny ♥

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię sprzątać ^^ opis dnia na moim blogu zapraszam:

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie już tyle śniegu, a dalej pada *** ołł yee :D
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W ramach blogerskiego uznania postanowiłam nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły i zasady (w razie nie wiedzy) na moim blogu:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com
    Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie bardzo podobnie jednak ja miałam jeszcze kilka drobnych czynności by pomóc rodzicom w przyjęciu gości, ale i tak połowę dnia spędziłam grając w simsy :*

    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam mam większy bajzel w pokoju
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://agatka-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń