wtorek, 1 stycznia 2013

Sylwester i nowy rok !

Siemanko :*

A więc dziś jest pierwszy dzień nowego roku ! Przyznam szczerze , że rok 2012 był bardzo udanym rokiem i pełnym wrażeń... :D.A teraz rok 2013.Zastanawiam się jaki będzie ten rok ? A wy , co sobie myślicie ?






Teraz właśnie zjadłam lekką kolację i zaraz wejdę na facebooka !.Wczoraj było fajnie , przyjaciółka u mnie nocowała.Zaostałyśmy z moim  bratem , dzadkami i psami , bo rodzice pojechali na bal sylwestroy.Grałyśmy w The Sims 3 , byłyśmy na necie itp.Jadłyśmy słodycze i wogóle.O godzinie 23:45 wyszłyśmy do mnie na teren poparzyć na fajerwerki i popuszczać zimne ognie <3.Potem wyszłyśmy na ulicę.Było bardzo  głośno.Wróciłyśmy jeszcze na neta , wykąpałuyśmy się i poszłuyśmy spać :).To było około 1:00 , a wstałyśmy ok.8:30.Poszłyśmy z moim psem na spacer , zjadłyśmy śnadanie , ubrałyśmy się i pograłyśmy na PlayStation 3 !.Potem Kasia poszła do domu a ja ogarnęłam pokój , pouczyłam się do katrkówki z angielskiego i zjadliśmy objad.Przed chwilką byliśmy zapalić fajerwerki i zmine ognie.Poszliśmyz psem i na spacer.A i byłam z mamą w sklepie sporzywczym !.Zaraz idę oglądać wiadomości i wogóle.Teraz wam pokarzę kilka zdjęć :D.Do zobaczenia w następnym poście <3 Pa pa

6 komentarzy:

  1. Masz trochę błędów ortograficznych, ale ogólnie bardzo fajny post. ; D I udane zdjęcia ! ;)
    ___________________________________
    Zajrzysz ? ; aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia fajererków *.*
    http://keepcalmandsmileblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia fajerwerków ; P
    obserwuje

    http://behappy90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Simsy sa the best! <3 Zapraszam na mój blog, może będziemy się obserwować? :) http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeeetne zdjęcia ! widzę że dobrze minął ci sylwester.
    Zajrzyj na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń