niedziela, 30 grudnia 2012

20 przypadkowych pytań

Hejka ^_^

Siemka , ponownie ! Dziś odpowiem na 20 przypadkowych pytań.pytania niektóre pozmiewnieniane :

1.Ile masz lat ?
Mam 12 lat.
2.Jak ma na imię twoja najlepsza kumpela/przyjaciółka ?
Ja mam dwie BFF-Kasie i Anie.
3.Jak masz na imię ?
Mam na imię Ania.
4.Czy koło ciebie jest coś zielonego ?
Tak.
5.Masz rodzeństwo ?
Tak mam brata.
6.Twoja naj piosenka ?
Nie wiem , mam ich dużo.
7.Na ile procent lubisz zapyta.pl ?
Myślę , że na 90%
8.Lubisz sok pomarańczowy ?
Nom
9.O której najczęściej kładiesz się spać ?
Zależy.Gdy mam szkołe na rano no to ok.22:00 , a jak mam na później lub wogóle nie mam to po 22:00
10.Co byś zrobiła jak by na świecie nie było bizuteri ?
Nie wiem.Nie jestem fanem biżuteri , aż tak , że bez niej nie wyjdę z domu :).Ale też nie wyobrażam sobie , niektórych strojów bez nich...
11.Jaki masz styl ?
Nie wiem.ubieram się tak jak mi jest wygoddnie i modnie.
12.Byłaś w tym roku u lekarza ?
Tak byłam.Byłam u pedjatry (miałam zapalenie oskrzeli) , u dentysty (kontrola , czy nie mam dziór) i u ortopedy (mam kontuzje związaną z kostką)
13.Masz w szkole dentystkę ?
Nie
14.Lubisz rożki lodowe i na patyku ?
Tak
15.Co oststnio jadłaś ?
Zaupkę chińską , owoce i zaraz będę jadła piernik.
16.Co ostatnio piłaś ?
Wodę i colę.
17.Jak twoi rodzice mają na imię ?
Asia i Krzyś.
18.Ostatni sms napisałaś do kogoś ?
Napisałam ostatniego sms do mojej przyjaciółki o pytanie czy napewnoo u mnie nocuje na Sylwaka i o której ma do mnie przyjść ?
19.Masz zwierzę ?
Tak mam.Mam psa Yorka.
20.Jakich kosmetyków urzywasz ?
Używam dyzodorantów , perfum , pomadek , odrzywek w spreju i normalnych , szampon , żel pod prysznic i do kompieli , kosmentyków z Under 20 , kosmetyków z firmy C...( nie pamiętam) , kosmetyków z Nivey , kremów nawilżających , na słońce i na mróz , baslamów , mydełek z kąpieli i pasty do zębów.
To pa pa <3
Do następnego posta...!

5 komentarzy:

  1. super zdjęcie chyba jeszcze jak było ciepło ^^
    +obserwuje mogę liczyć na rewanż? :D
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog:)

    obserwuję i zapraszam do mnie:)
    http://the-puls-of-life.blogspot.com/

    liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to było w lato , na koeniec roku szkolnego :) Dziękuję za obserwację i komentarze.Napewno zajrzę !

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego sylwka ;] fajne zdj
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję i nawzajem :) Zajrzę

    OdpowiedzUsuń