środa, 26 grudnia 2012

A tak porostu po świętach :D

Siemka !

Przepraszam was za to , że nie napisałam tego posta 25.grudnia ( 1 dzień świąt ) ale było dużo czasu i mało siedziałam prz komputerze :( Dziękuję wam za te miłe komentarze i nowych obserwatatorów :D Nawet nie wiecie jaka to dla mnie radość , zobavczyć tych nowych obserwatorów  i te miłe komentarze. Jeśli zostawiacie pod moim postem linki do swoich blogów , nie bójcie się bo ja je napewno sprawdę.Jeżeli macie do mnie prośbę ze skomentowaniem , zaopserwowaniem , zrobieniem posta tematycznego jakiego tylko któś sobie zarzyczy lub polecenie jego bloga to wystarczy napisać mi w komentarzu :) A na 100% jak będę miała czas to to zrobię :). A i jak jeszcze jesteśmy przy tym temacie , to miałabym prośbę-jak czytacie inne blogi i zostawiacie komenarzy , to pod swoim linkiem wklejcie mój link aby p;oprostu polecić mojego bloga :).Dobra , koniec już tego temtu :P.No to tak pierwszy dzoikeń swiąt była bardzo zamieszany i wogóle , a więc nie ma co opowiadać.Dziś rano wstaliśmy , zdjedliśmy śnaiadanie , wyszłam z psem i podraliśmy na PlayStatnion 3 (prezent wspólny z moim bratem). Byliśmy na spacerze z m0oim psem , zjadałam coś i obejrzałam Ostin i Ally , a teraz p[iszę wam tego posta a moja mama odgrzewa objad :) A no i prezenty :









Dostałam :
Ramkę na zdjęcia (od dziadków-zaległy prezent urodzinowy)
Bransoletka czerwona z zawieszą
Kolczyki srebrne różyczki
Kuferek na kosmetyki razem z żelem pod prysznic
Zestaw kosmetyczny i do paznokci
Pasiasta tunika z jasno brązowym paskiem
Czerwony sweterek z myszką Micki
Szara bluza z myszką Micki
Różowa bluzka na długi rękaw
PlayStatino 3 ( prezent wspólny razem z moim bratem-PlayStation 3 z 2 grami , 2 move , 2 pady , 2 nawigatory
Gra DanceStar party ( gra na PlayStation3 z movem-gra jest na dole , a nie chciało mi się schodzić i robić zdjęcia !
Ostatnie zdjęcie to prezent mojego brata ( mały york ) tak naprawdę nie wiem czy to wspólny czy to tylko jego !
Przed ostanie zdjęcie to mój piesek-Francek on nie był prezentem świątecznym dostałam go 2 lata temu i kilka miesięcy :* Kocham go tak jak normalnego członka rodziny.Myślę , że tamtego też pokocham , ale nie tak jak mojego.Oczywiście też go będę przytulać ,dawać mu  przysmaki itp. , ale i tak moim najukochańczym pieskeiem i moim jest mój Francek <3

A więc to moje wszystkie prezenty.Wigilia w tym roku była u nas ! A wiec było dużo zamieszania , gotowania i sprzątania....
To do zobaczenie pa pa <3
Piszcie w komnarzach adresy waszych blogów , prośby i tematy na posty ^_^

6 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co i bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam podobna bransoletkę! :D
    zapraszam do mnie:
    http://natssi-and-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tych prezentów! :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno zajrzę :) Zapraszam do obserwowania , czytania i komentowaniab :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne masz te prezenty o.o Super piesek ;3

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń