piątek, 21 grudnia 2012

Hej :)

Nie wiem co mi się stało , ale zaciekawiły mnie cheerlederki... A więc może trochę histori związanych z cheeredelkami :D.
Cheerleading  – zorganizowane układy składające się z elementów gimnastyki, tańca i akrobacji wykonywane w celu kibicowania zespołom sportowym w czasie meczów. Także osobna dyscyplina sportu. Cheerleading najpopularniejszy jest w USA, ale przyjął się też w wielu innych krajach.
W USA ta forma dopingu związana jest przede wszystkim z futbolem amerykańskim i - w mniejszym stopniu - z koszykówką. W sportach takich jak piłka nożna, hokej, siatkówka czy wrestling występuje rzadko. W baseballu jedyną drużyną wspieraną przez cheerleaderkiMiami Marlins




Przepraszma za moją nieobecność i za nie częste pisanie postów , ale nic ciekawego się nie stało , a pozatym  dużo sprawdzianów i lekcji :(. Yeach  , już święta... Dziś mieliśmy w szkole wigilię.Po szkole poszłam z przyaciółką do sklepu , kupić prezent <3. Jutro zapowiada sie fajny dzień :) Ale to w następnym poście. A więc pa pa <3

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post i zdjęcia :) ja również miałam ostatnio dużo sprawdzianów, kartkówek itd ale na szczęście teraz jest już przerwa świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) Zapraszam do czytania kolejnych postów i zachęcam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń