niedziela, 9 grudnia 2012

Siemanko :)
Jak napewno widzicie za okenm już zima.. !!!.Ale nie o tym chciałam napisać.A mianowicie o szkole.Kiedyś myślałam , że wprost nienawidzę szkoły.Uwarzałam , że to same zło , tylko prace domowe pytania , kartkówki i sprawdziany.Ale teraz dotarło do mnie , że to wcale nie tak.Ja uwielbiam szkołę.Koleżanki , milik nauczyciele , WF , basem , fajne lekcje.To mój świat.Stwierdziłąm to , ponieważ teraz mam już końcówkę zapalenia płuc.Nie było mnie w szkole prawie 10 dni.Wynudziłam się.Zrozumiłam , że jednak szkoła ro cudowne miejsce , nie zwracając uwagę na prace domowe.To miejsce  pełne wspomnień i śmiesznych wydzreń.Ja poprostu kocham moją szkołę , klasę i nauczycielu.Mopim Najwspanialszym nauczycielem na świecie jest mój pan od WF i basenu.Uwielbiam go.Jak mnie nie ma w szkole to z nauczycieli na pierwszym miejcu tęskie za nim a na drugim a moją panią od mamtemryki.Uwarzam , że są to najcudowniejsci nauczyciele pod słońcem <3 Mam ogromnego doła gdy nie idę na basem i na WF.Poprostu jak by życie wtedy we  mnie nie istniało :( Starczy..to pa pa <3 A jak u was ze szkołą ?

1 komentarz:

  1. Kocham moją szkołę :D mam świetną klasę, nauczycieli i nawet oceny mam dobre ;P wyłącz weryfikacje obrazkową :)

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń