wtorek, 11 grudnia 2012

Ja już chcem przesunąć dni :(

Siemka <3
Ja już bym chciała przesunąć dni.Jestem teraz w domu i się nudzę bo jestem choram .Znaczy byłam , bo jutro na kontrolę :) A w czwartek do szkoły.A jak już się cieszę , że nareszcie do szkoły.Może to dziwne ale ok. Mam doła , bo nie mogę iść na basen w ten piątek ze szkołą , bo jestem po chorobie i jeszcze się bardziej przyeziębie.Teraz tylko marzę aby było wszystko oki ;). Cały czas stres , mam doła i wogłe.Nie mam ochoty dziś do was pisac , a więc pa pa :)
PS.Nie mogę się już doczekać tych bitw śnieżnych przed szkoła , po lekcach :) Szkoło wracaj....

2 komentarze:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Olu :* Ja juz w szkole , ale na tydzień z basenem , Wf i tańcami na tydzień mogę się porzegnać :(

    OdpowiedzUsuń