sobota, 1 grudnia 2012

Hi !!!







Dziś normalny dzień.Wstałam , poszłam do rodziców łóżka , trochę z nimi pospałam.Potem zjadłam śniadanko z nimi i moim bratem w piżamce :P.Potem ubrłałam się , uczesałam i do roboty....Posprzątamłam w pokoju i odkurzyłam.Potem tata przyjechał z miasta , wisiliśmy herbtkę i ja z mamą pojechałam na miasto.Musiałam kupić prezęt dla kolegi na Mikołajki ( mamy losowani w klasie ) , prezęt mikołajkowy dl przyaciółek i takie pierdułki.Wróciłam zjadłam objad i wydrukawałam zaproszenia na moją imprezę urodzinową.Teraz  piszę wam tego posta i napuszczam wodę na kąpie.Rodzice pojechali do kina i restauracji/kawiarni lub do klubu , a ja siedze sama z babcią , dziadkiem , bratem i psem.Zaraz idę się wykopmać , zjeść kolacje i pooglądać telewizję ;) To pa pa <3

2 komentarze:

  1. Którego masz urodzinki?? ♥
    I świetne zdjęcia,
    I zapraszam do mnie :D
    http://ola-olaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam urodzinki 13.grudnia :) Wpadam do ciebie

    OdpowiedzUsuń