czwartek, 13 grudnia 2012

Urodziny :D

Siemka <3
Dziś moje urodzinki.Wczoraj nie mogłam zasnąć , bo u nas nie było prądu i zapaliliśmy świeczki.W moim pokoju zapaliliśmy 2 zapachowe ( 1 róża , 2 melon ) a te świeczki działają na mnie pobudzająco , a więc nie mogłam zasnąć przez prawie 3 godz. ( dokładnie 2.30 godz. ). A więc poszłam do rodziców sypialni i wkońcu zasnęłam.No to mama poszłam do mnie , a ja zostałam z tatą i pasem , bo mama by się nie zmieciła. Okazało się , jak mi mama rano powiedziała , że ona u mnie też nie mogła zasnąć :(. Dziś rano wstałam i pierwszy dzień w szkole.Jak wstała rodzice złożyli mi życzenia i poszłam do pokoju. Przy szafce znalazłam 2 torby. Jedna od rodziców , a druga od brata.A więc od brata dostałam 2 opaski i 2 gumki do włosów.A od rodziców dostałam pościel i przeciery ( 2 z jabłek i jeden jabłka i coś ). Rodzice powiedzieli , że będzie jeszcze jaedna częś prezentu od nich :).A więc ubrałam się , uczesałam , zjadłam śniadaine i tata podwiózł mnie do szkoł. A w szkole , przy szafkach spotkałam jedną z moich przyjaciółkek-która zdejmowała buty i wkłądałam trampki. A więc podeszłam do maojej szafki zdjęcam kurkę , założyłam buty.I poszłam z nia na górę odłożyć plecak.Kieyd szłyśmy spotkałyśmy panią od matematyki i poczęstowałam ją cukierkiem z okazji moich urodzin ! A wię potem poszłyśmy do łazienki , bo chciałam zobaczyć czy tam nie ma moich 2 kioleżanke.Napoczątku weszła Ania , a potem wyjrzałam ja.Dziewcznyny były bardzo ucieszone moim powrotem do szkoły :).A więc minęła przyroda , matemtyka , Wf , Polski i Wdż. Na przyrodzie i polskim rozdalam koleżankom i nauczycielom cukierki.Po drodze jak ich spotkałam też im dałam.Potem mama mnie odebrała i podwieźkliśmy moja koleżankę.Jak wróciłam , przyszedł mój drugi prezent :*.Okazało sie , że to były moje wymarzone buty do tańca ( D9 ) , ale okazały się za duże a więc moi rodzice je wymieniają na mniejszy rozmar. Mama posłała mi nową pościel i posłałą łóżko.A ja odrobiłąm lekcje , weszłam na komputer , zjadłąm objad i pouczyłąm sie.Niedługo potem przyjecghał mój tata z pracy.Dał mi bukiet kwaitów , a mojej mami czerwoną róże <3. Potem zjedliśmy tork i zaśpiewali mi 100 lat.I zabrałam się za rysunek z platyki.Teraz piszę wam tego posta i słucham fiolmu na DVD. Zaraz muszę ogarnąć na biórku i sie spakować.I zobaczymy co dalej zrobię....Dziś był super dzień , bardzo udany i extra.Chcem jeszcze takich superowych dzień. To pa pa :).Zapraszam do opserwowania mojego bloga , czytania postów i komentowania. Jak bęzie więcej tego , to posty będą częściej i dużo ich więcej.Pa pa :)
Zapraszam do czytania bloga mojej koleżanki ( bardzo dobrej ) z teningów tanecznych :


http://ola-olaalife.blogspot.com/
 
1.Moja nauka
2.Jak widać u mnie zima
3.Gumki do włosów ( prezent od brata )
4.Opaski do włosów ( prezent od brata )
5.Mój pies , na mojej nowej pościeli
(prezent od rodziców)



2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne prezenty :) Najlepsze spóźnione życzenia .. Obserwujemy ? (ja już jako Nikola) ..

    Zapraszam do mnie
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń