piątek, 28 grudnia 2012

Moje sposoby na naukę :)

Hej :)

A więc przychodzę do was z postem pod tytułem: Moje sposoby na naukę !Nie wiem czy was to zainteresuje ale nie mam pomysłu :(. A tak ja się uczę do sprawdzanów (dużych) , do niektórych kartkówek i do pytań :).Odrazu mówię- NIE JESTEM KUJONEM !. Nawet nie zamierzam , poprostu sobie powtarzam , żeby nie dostać złej oceny.Nie zawsze to wychodzi mi , ale próbuję. Nie uczę się z lekcjoi na lekcje.Jak się uczę potrzebuję:
-książki i zeszyty do nauki
-zeszyty do nauki
-kolorowe długopisy/mazaki/zakreślacze
Bardzo często bywa tak , że jak się uczę do godziny później nież do 20:00 , to się potem denerwuję czy wszytko zapamiętam.Z tego powodu nie mogę bardzo często spać :(.Odrazu mówię , jeszcze raz nie jestem kujonem , miałam średnią na koniec roku 4,50. Nie lubię się uczyć... I to już koniec mojego posta.Teraz piszę wam tego posta i jem żelki Frugo (czerowne <3).Zaraz idę z rodzicami , bratem i psem na spacer :D.Potem zamierzamy pojechać na zakupy (chyba do Saturna i Dekatlonu ).A o 17:30 mam tańce.Cieszę się bo dawno na nich nie byłam bo byłam chora :( .Stęskiniłam się za moim koleżankami z treningów !. Dziękuję za wszystkie miłe komoentarze i nowych obserwatorów.Zapraszam do dalszego czytania , koemnetowania i obserwowania.Dawajcie linki swoich blogów w koemnatrzach , a napewno zajrzę.Zostawię komentarz i zaopserwuję :*A więc do następnego posta , to pa pa <3

Dwa zeszyty  , długopis i flamastyry itp.

Jedene z moich notatek do akurat przyrody !

PS.Nie dodałam książek i zeszytów , bo chyba każdy wie jak wyglądają ksiązki 6 klasistki :*
A więc pa pa
Do następnego posta...

5 komentarzy:

  1. Ale ty ładnie piszesz :33
    Mniam żelki frugo <3

    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne masz pismo, tez takie chcę ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję , ale to moje pisom na szybko :) Wolno piszę owiele ładniej... Może w następnym poście pokarze moje ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, zapraszam do mnie :)
    zuzia-susana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie piszesz :) bardzo interesująca notka.

    wpadnij :)
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń