niedziela, 30 grudnia 2012

Opóźniony post :3

Siemcia ^_^

Przepraszam , że wczoraj nie było posta drugiego ale byłam wczoraj wieczorem na mieście i późno wróciłam i nie miałam już siły i czasu napisać  tego posta :(.Ale cóż dziś się już postaram ! . Wczoraj byłąm z mamą koło południa na bazarku.Kupiłam sobie skarpety frote , i jeszcze dla nas owoce (mandarynki i kaki).
A wiec tak.Zjadliśmy objad i pojechałyśmy do Saturna :3. I potem normalny wieczór , czyli wykąpałam się  , pogglądałam telewizję , zdadłam kolacje i umyłam zęby :).Teraz piszę wam tego posta , a wcześniej byłam na spacerze z rodzoicami , bratem i psem i po drodze wstąpiliśmy do sklepu (po różne rzeczy nie chcę mi sie wymieniać).przed chwilką skączyłam jeść objad i oblądać film :).Teraz piszę wam tego posta i zaraz będę zaglądać na inne blogi !.Jeżeli chcecie , abyj  poleciła waszego bloga , skomentowania lub obserwacji , wystarczy abyście napisali w koemnatrzu.Dla mnie to bez problemowe :D.Jak zostawiacie linka pod moim postem , to nie bójcie sie napewno zajrzę , dodam miły komentarz i zaobserwuję <3.Pomysły na posty rówinież milewidziane :*.A teraz kilka zdjęć i pa pa :).

Nowe skarpety frotte

Nie ma to jak porządkowanie w skarpetach....

Jak widać w moim ogródku istna wiosna :D

Pa pa <3
Dziękuję osobom któe czytają mojego bloga !
Zachęcam do obserwowania , czytania i komentowania :)

3 komentarze:

  1. Heh wiosna zimą ;>
    Pewnie ciepłe te skarpetki ^^

    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no bardzo ^_^ Dzięki za koemntarz

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg i grube warstwy :D :d

    Zajrzyj na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń