sobota, 22 grudnia 2012

Siemcia ^_^

Dziś był odjazdowy dzionek. A więc tak wstałam z łóżka około godziny 9:15  , bo ogółem wstałam wcześniej.Ubrałam się , uczesłam , ogarnęłam pokój i zdłam śniadkako.Potem tata przyniósł z tarasu choinkę i razem z mamą ustawił ją w  salonie.Zaczeliśmy ubierać... Potem ja z mamą pojechałam do kosmetyczki i sklepu.Jak wróciłyśmy dokończyliśmy ubierać i ja z tatą pojechałam do Kauyflandu , Obi i Empiku.Napoczątku do empiku , kupić mamie prezent na gwiazdę (odemnie).Potem do Kauflandu i Obi. Najpierw poszliśmy zrobić zakupy w Kauflandzie , po tym obok do sklepu rybnego a nakońcu do Obi i obok po jemiołę.Jak wróciłąm rozładowałam zakupy i zjedliśmy objad.Potem z mamą pojechałam do empiku kupić prezent tacie odemnie.I tak potem pomoigłam mamie w gotowaniu naświęta , a teraz piszę wam tego posta :).Zaraz idę się kompać , zjeść kolacje ( którą mi tata robi , bo mama zajęta ) i oglądać telewizję.Myślę , że jutro napiszę posta i przez kolejne dni... A więc teraz kilka zdjęć i pa pa <3
PS.To ostatnie zdjęcie , to moja choinka , w moi  pokoju :*





Co dziś kupiłam :
-kredki ( grube , trójkątne)
-kwiat gwiazda
-ogrzewacz do rąk
-czapkę mikołaja
i to chba wszystko i jescze prezenty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz