środa, 26 grudnia 2012

Siemka ^_^

Jak już mówiłam za więcej obserwatorów więcej postów , to już drugi post na dzisiaj i wcale nie taki którki.A więc zabieramy się za tego posta !
Ja nie używam pianek , lakierów ani stucznych maseczek. ( takich ze sklepów).Urzywałm może pianki i lakieru 1 lub 2 razy na jakieś wyjście , a tak to mi nie potrzebna.Ja tylko urzywam :
-Odżywka w spreju (bez spółółkiwania)-aby nie ciągnąć długich włosów przy rozczewsyaniu codziennym.
-Woda w spreju-to jest poprosu zwykła woda z kranu w butelce z psikaczem , do zwilżania włosów.
-Szampon do włosów-zwykły szampon do włosów-mycie na mokro.
-Odrzywka do włosów-zwykła odrzywka do włosów-mycie na mokro.
-Szczotki i grzebienie do włosów- szczotka płaska , szczotka tanger teezer , grzebień rzadki , grzebień
                                                        gęsty.
-Sprej zwiększający objętość-żadko stosuję.

Sprej zwiększający objętość

Szampon Syoss- normalne włosy
Niestety zdjęcia odrzywki nie dałam rady znaleźć...

Tangele tezer- podobno szczota najlepsza do długich włosów :)
Ja osobiście polecam bardzo

Grzebień rzadki

Grzebiń gęsty

Odrzywka bez spółkiwania
Szczotka płaska drewniana

Szczotka płaska plaskitkowa

Zdjęcia moich włosów wam nie pokarzę , bo mam teraz dobierańca zrobionego i nie chcę go rozplatać :)
Może innym razem...
A więc pa pa <3 Zapraszam do komentowania  , czytania i obserwowania

18 komentarzy:

  1. Fajny post i nagłówek :) Super ten blog ;^

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny nagłówek :)
    Zapraszam do mnie: mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz w mordkę jeża! jak to się stało że nie ma mnie tu w obserwatorach? blog jest przecież wspaniały! O NIE! :D już się dodaję;* ♥

    +
    ja już szczotek nie lubię.
    Czeszę swoje długie włosy grzebieniem bo boję się,
    że szczota potwór mi powyrywa :C
    :D

    zapraszammm
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham szczotki do włosów ! :)
    obserwuję i liczę na to samo z twojej strony
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję wam :* Napewno zajrzę... :) Zapraszam do dalszego czytania i komentowania !

    OdpowiedzUsuń
  6. Syoss - kocham tą firmę, mam z niej lakier
    do włosów i szampon :D + Obserwuję i liczę na rewanż <3 http://best-frieend.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z Syoss'a :)
    Zapraszam do mnie, jeśli zaobserwujesz i powiadomisz mnie o obserwacji w komentarzu, na pewno się odwdzięczę! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj linka do swojego bloga to napewno zajrzę ;)

      Usuń
  8. Kocham grzebyki :D polecam gumę do włosów :D
    Byłabym wdzięczna gdybyś mnie też odwiedziła http://xsweetxgirlss.blogspot.com/ i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY BLOG : ) ZAPRASZAM DO MNIE http://agnieszka-agnieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę grzebień z szerszym rozstawem ząbków bo mniej wyrywa włosów xd mam ten sam szampon ; )
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam, że szampony tej fimy są dobre, prawda to? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda ;) Są bardzo dobre , ja osobiście polecam ! Zapraszam do dalszego czytania , komentowania i zaopserwowania :)

      Usuń
  12. ja szukam w ostatnim czasie idealnej szczotki dla moich włosów ;) lubię odżywki gliss kur są świetne i mają najczęściej piękny zapach! :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa notka *.*

    Zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo słyszałam o tej szczotce, chyba w końcu muszę ją sobie sprezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polecam ;) Ja mam włosy do pasa ,a ta szczotka roszczesuje je cudownia.Są gładkie i bez kołtunów.Zapraszam do dalszego czytania , kokentowania i obserwowania :) Pozdrawiam Ania
    PS.Podaj linka do swojego bloga to napewno zajrzę , skomentuję i zaopserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko okey, ale ortografia, gramatyka i interpunkcja Ci zdychają. Nie, argument, że "ludzie czytają i się nie skarżą" nie trafia do mnie ani trochę. Nie skarżą się, bo chcą komentarzy, którymi handlujesz. W sumie nie muszą czytać posta, by wstawić uniwersalny komentarz, których masz tu od licha....

    OdpowiedzUsuń