środa, 5 grudnia 2012

Pytanka , które mogą zainteresować :*

Siemanko <3
Ja leże sobie w domu , bo jestem przeziębionq :( .Nie jestem z tego zadowolona.Jutro Mikołajki , ale się cieszę.... ;).Wszystko było by dobrze gdyby nie to , że jestem przeziębiona.Na 98% w pon. pójdę do szkoły...hura ale się cieszę , przynajmniej nie będę się nudzić.A więc zaczynamy pytania !!!!

Ile masz lat ?
prawie 12 , bo 13 grudnia skączę
Gdzie mieszkasz ?
w małej miejscowości pod Warszawą
Masz najlepsze przyaciółki ?
Tak mam Anię i Kasię
Podoba Ci się charakterem twoja klasa ?
Tak , chociaż czasem jest nieznośna :D
Organizujesz imprezy urodzinowe i imieninowe ?
Tak
Podoba Ci się jakiś chłopak ze szkoły ?
Nie...Fujjj
Miałaś kiedyś chłopaka ?
Nie , może tak jak każda dziewczyna w przedszkolu
Lubisz być chora ?
Nieee , wprost nienawidzę
Kochasz swoją rodzinę ?
Głupie pytanie , oczywiście , że tak
Masz zwierzaka i go kochasz ?
Tak i tak :*
Czy uwarzasz , że pies lub inny zwierzak to najlepszy przyjaciel człowieka ?
Tak , i uwarzam , że ja i mój Milord ( Francek , mój pies ) jesteśmy BFF
Lubisz grać w The Sims ?
Takkkk

To chyba na tyle , jakieś pytania to w komentarzach.Opserwujcie , komentujcie i czytajcie <3 Pa pa

Mój milord <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz