niedziela, 23 grudnia 2012

Hej ^_^
A więc dzisiejszy post jest o mojej jednej z wielu pasji :) A mianowicie-pływaniu. W 2 klasie podstawówki zaczęłam trenować pływanie.Trenowałam ok.2 lat i 6 miesięcy. Teraz od 4 klasy mamy szkolny basen , na który uwielbiam chodzić.Mamy super trenera ( również mój nauczyciel Wf i jeden z ulubionych nauczycieli).
Mamy basen co piątek , wyjazd z pod szkoł mamy o 8:10. Na miejscu jesteśmy ok.8:20 lub 8:25.Pływamy do godziny 9:10 , potem przebieramy się i suszymy włosy... Na ostatnim basenie niestet nie płwałam , bo jeszcze nie mogłam po antybiotyku :( Nawet nie wiecie jak z tego powodu miałam okropnego doła. Jednak szkoła , przedmoty i przyjaciółki/znajomi/nauczyciele dają mi tyle radości :) A wiec może teraz trochę histori o pływaniu <3
Pływanie – metoda poruszania się w wodzie wykorzystywana przez człowieka, zwierzęta oraz maszyny. Jest popularną aktywnością rekreacyjną, szczególnie w krajach o cieplejszym klimacie i naturalnych zbiornikach wodnych. Pływanie jest też dyscypliną sportową

A wiec jak pływam na basenach/w morzu/w jeziorach rekreacyjnie.A tak to co piątek wyczynowo , czy poprosu tenuję w szkole ( na basenie szkolnym , który mamy co piątek ).Sprawia mi to ogromną przyjemność , radość i wewnętrzną rekreacje.Nie mogę się doczekać następnych basenó i czekam na nie cały tydzień.A i jeszcze wam czehoś nie powiedziałam.Ja z moja dobrą kumpelą jesteśmy najlepsze w pływaniu.Byłyśmy na kilkunastu zawogach.Zazwyczaj na basenie my poikazujemy ćwiczenia , ale częściej ja :). A wiec tak trochę was zapoznałam z historią moją związaną z pływaniem , i ogólną historią tego sportu :).Teraz wam piszę tego posta a wcześniej pkmagałam rodzicom i spzątałam w pokoju.Jutro wigilia , ale się cieszę.Może jutro wam porobię zdjęcia i postaram się napisać posta , albo jutro ,albo we wtorek.Jeszcze nie wiem , bo wigilię mamy dopiero na 18:00 , a ja wam chciałam jeszcze zrobić zdjęcie mojego stroju na wigilię , stołu , choinki i wogóle.Pewniegoście będą u nas do 21:00 lub później , bo ravczej nie wcześniej.A więc nie wiem czy będę miała czas i siłę na tego posta <3. A i jeszcze na koniec życzenia :

 Zdrowia , szczęścia , pomyślności
A w Wigilię samych gości !
Niech się spełni o czym marzysz
I niech uśmiech nie znika z twej twarzy !
A na koniec kilka zdjęć z tematki posta :) To pa pa i miłej wigili :*





5 komentarzy:

  1. Też lubię pływanie tylko jakoś brak czasu na wyjazdy na basen:( Blog mi się podoba obserwuję i mam nadzieję że i ty też: marta20012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś pływałam, niestety teraz gdy jestem starsza przeszkadza mi szkoła i nie mogę już trenować :<

    zapraszam do mnie : http://marta-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję wam za komentarze.Napewno zajrzę na blogi i zaopserwuję :) Zapraszam do obserwacji , komentowania i czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że masz takie zainteresowania i rozwijasz swoją pasję :3
    Obserwuję ♥

    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Oczywiście wejdę na twojego bloga :) i zaobserwuje <3

    OdpowiedzUsuń