niedziela, 16 grudnia 2012

Urodziny i imprezka...

Hej :D
Wczoraj był super dzień. A więc tak , normalnie wstałam itp. Po śniadaniu pojechałam z tatą na zakupy. Wróciłam ok. godziny 13:00 i zabrałam się do robienia konkursów.Zeszło się do jakiejś 14:30 , a później zdjadłam objad. Uczesałam się i zaczęłam robić pizze. O 15:50 przyszła moja koleżanka-Paulina. I pomogła mi zrobić pizze. Po 16:00 zaczęły się schodzić goście.Tak około godziny 16:15 byli już wszyscy.A więc poprosiłam mame aby już wstawiła moja pizze do piekarnika. Bawiliśmy się i gra w butelkę.O boże niezapomniane chwile. Jak goście poszli , zostały moje 2 przyciółki i zaczęło się piżama party.Ok. godz. 22:30 przebrałyśmy się w piżamy i gadałyśmy i robiłyśmy zdjęcia na facebooku na WebCan toy. Dziś wstałyśmy o 8:00 i gadałyśny , weszłyśmy na fb itp. O boże , było super... :) A więc tak siedzimy teraz w piżamch a zaraz mamy śnadanie ( dosyć późno ok.10:10 ). A więc ja już kończę , jeszcze tylko kila zdjęć z dziś i wczoraj :) Pa pa <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz