poniedziałek, 3 grudnia 2012

Przeziębiona :(

Siemanko <3
Co tam u was ??? U  mnie okropnie...jestem przeziębiona. Nie cieszę się z tego , bo :
-Muszę nadrabiać zaległości
-Nie jestem ze znajomymi
-Źle się czuję
-Nudzę się
Ale cóż niec już z tym nie zrobię :(.Teraz właśnie kolega przesłał mi lekcje e-mailem , bo żadna z moich koleżanek nie odbierała lub nie mogła ( dzwoniłam prawie do wszystkich ).Boli mnie trochę gardło , plecy , lekki kaszel , cięszka głowa i lekki sta podgorączkowy ;(.Nudzę się , cały czas leżenie w łóżku itd.Ale nic już z tym nie zrobię.Mam nadzieję , że będzie juto lepiej i w środę pujdę do szkoły..Nie chcę nadrabiać lekcji i doi znajomych...!!! pa pa , a wy nie jesteście chorzy...???
Cieszę się , że już niedługo moje urodziny , mikłajki , gwiazdka i sylwester <3

2 komentarze: